.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شاخ استکبارگران با انهدام پهپاد آمریکایی شکست
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: در جریان انهدام پهپاد آمریکایی توسط سپاه، شاخ آمریکا و شاخک‌های یاران منطقه‌ای آنها شکسته و قدرت نظامی جمهوری اسلامی به جهانیان اثبات شد.

به گزارش شمال نیوز، آیت‌الله علی معلمی صبح امروز در آیین افتتاحیه چهل و دومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم در مرکز فرهنگی قرآنی بصیرت امامزاده ابراهیم(ع) آمل اظهار کرد: برگزاری مسابقات قرآن کریم کاری پسندیده است که همه ساله در سطح شهرستان‌ها و استان‌های کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرستان آمل یک شهر قرآنی است و اهالی آن ولایتمدار بوده که نمونه بارز آن حضرت آیت‌الله جوادی آملی و حضرت آیت‌الله حسن‌زاده آملی هستند، افزود: قرآن کریم سفره‌ای است که همه نوع نعمت در آن وجود دارد و همه عامه مردم می‌توانند از بخش‌های قرآن کریم بهره‌مند شوند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه قرآن کریم برای عامه مردم، عالمان، حاکمان و... سخنان بسیاری دارد، تصریح کرد: قرآن کریم در صورت نهادینه شدن در جامعه می‌تواند مشکلات جهان اسلام را برطرف کند تا دیگر در جهان شاهد اینگونه حوادث نباشیم.

معلمی ترویج فرهنگ قرآنی را کار ارزشمند سازمان اوقاف و امور خیریه دانست و بیان کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه در کنار برگزاری مسابقات قرآن برای عمل کردن به کلام الهی در جامعه تلاش و فرهنگ‌سازی کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر نخست وزیر ژاپن به ایران اسلامی، گفت: موضع رهبر معظم انقلاب در برابر فرستاده استکبار جهانی قدرتمند و با صلابت بوده و ایشان با یک استواری پاسخ دادند و یک ایرانی که غیرتمند باشد از آن صحنه احساس غرور کرده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بسیاری از کشورها از تشر آمریکا می‌ترسند اما جمهوری اسلامی با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن کریم 40 سال مقابل استکبار ایستادگی کرده است، افزود: نیروی مسلح با پیروی از قرآن کریم به قدرت بالایی رسیده و به آمریکا هشدار می‌دهد و پهپاد آمریکایی را پس از تجاوز به خاک کشورمان آن را نابود می‌کند.

معلمی بیان کرد: در جریان انهدام پهپاد آمریکایی توسط سپاه، شاخ آمریکا و شاخک‌های یاران منطقه‌ای آنها شکسته و قدرت نظامی جمهوری اسلامی به جهانیان اثبات شد.

وی با بیان اینکه همه موفقیت‌ها با توسل به قرآن کریم محقق می‌شود، تصریح کرد: خانواده‌ها عظمت قرآن کریم را باید دریافت و آن را به فرزندان خود بیاموزند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه معیار و میزان رفتار و حرکات ما در زندگی باید کتاب خداوند باشد، گفت: تدبر در قرآن کریم مهم‌تر از تلاوت قرآن کریم است و قاریان قرآن در کنار تلاوت‌های دلنشین به دنبال ترویج فرهنگ قرآنی و تدبر در کلام الهی باشند.

*خواندن قرآن کریم باید در زندگی مسلمانان نقش ببندد

امام جمعه آمل نیز در این مراسم با بیان اینکه شهرستان آمل یک شهر قرآنی است و در این شهر عالمان بسیاری به جهان اسلام خدمت کردند، گفت: برگزاری مسابقات قرآن در شهرستان آمل را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم اینگونه مسابقات تداوم داشته باشد.

حجت‌الاسلام سیدجلیل مرتضی با بیان اینکه هرکسی به قرآن کریم عمل کند هیچگاه در زندگی خود گمراه نخواهد شد، اظهار کرد: مسابقات قرآنی و خواندن قرآن کریم باید در زندگی ما نقش ببندد و آن را در تمامی ابعاد متخلف زندگی گسترش دهیم.

وی بیان کرد: انسانی در زندگی خود موفق می شود که قرآن کریم در زندگی آن نقش بسته باشد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.